
Ada (Ada, #1)
lynne matson
8/10
güzel bir kitap daha bitti, güzel bir macera okumak isteyen kesinlikle okusun :) kitap hızlı başladı ve hızlı bitti .aslında bazı şeyler çok hızlı yaşanmasaydı keşke diyorum ; çok çabuk aşık oldular gibi geldi bana biraz daha sindirerek yaşasaydı ilişkileri süper olurdu ;) kitap hele sonunda , yedi bitirdi beni :o . olamaz falan dedim ama gene yüzümüzü güldürdü sevgili yazar :* bir tek kafamda oturtamadığım gidiş kapıların mantığı .ondan hiç birşey anlamadim valla ne yalan söyleyim bi de üç seriymis adanın sırları yeni karakterlerle mi çözülecek acaba ?
Baskı: Ada (Ada, #1)