
Nutuk (Söylev)
mustafa kemal atatürk
10/10
Bir 'deha' yı nasıl değerlendirebilirim?...Ne cüretle !? Ancak anlamaya çalışmak , ... kişiliği,yaşadıkları ve eserlerinden yolculuğuma rehber yapmak,... kendimden "fikri hür,vicdanı hür", ışıldayan ,O'na layık bir birey yaratmak işim ... O BENİM ATAM ! Sevgi ,özlem ve rahmetle anıyorum.
Baskı: Nutuk (Söylev)