S
selintr

01.05.2019

8/10

Serinin ilk kitabı benim defalarca okuduğum kitaplardan biri. Bunu da sevdim ama kitap kalitesi düşünüldüğünde yazarın pek de tutarlı olmayan bir yanı var diye düşünüyorum.

Baskı: Yaşanacaksa Yaşanacak (Bevelstoke #2)