En sevdiğim serinin başlangıç kitabı olduğunu kolayca söyleyebilirim. Tabii ikinci kitapta hissettiğim hayal kırıklığını görmezden gelebilirsem😊 çok başarılı bir yazar, yaratıcı ve zeki..
Baskı: Dikenler ve Güller Sarayı (A Court of Thorns and Roses, #1)