Kan Ateşi (Ateş, #2)
Kan Ateşi (Ateş, #2)

karen marie moning

T
Taranis

25.05.2013

9/10

İlk kitaba göre daha iyi ve sürükleyiciydi . Barrons'u bu kitapla daha çok sevdim eksantrik bir tip ama çok çekici olduğu bir gerçek :) Konusu ilgi çekici zaten bir de bunun üstüne büyüleyici bir dili var yazarın .Yazarın dili , anlatış tarzı ve yaptığı çıkarımlar kitabı daha da çekici kılıyor .Ben sevdim.

Baskı: Kan Ateşi (Ateş, #2)