
Kan Ateşi (Ateş, #2)
karen marie moning
7/10
Çeviri o kadar, O KADAR, kötüydü ki.... Zar zor okudum. Güzelim kitaba nasıl kıydılar böyle anlayamadım bile. Allah'tan konusu güzel de devam edebildim... Bir bakıyorum kız oradayım diyor cart öbür bir şeyi anlatıyor... O ilk kitaptaki sevdiğim Mac'i hissedemedim bile. Kalanını İngilizce'den okuyacağım.
Baskı: Kan Ateşi (Ateş, #2)