P
PlodPaint

08.01.2015

10/10

en sonda teresa öldüğünde şok geçirdim ve aslında çok üzüldüm. bir de şey diyor: en sevdiğim. (thomasa) lanet olsun newt çok sarstı. Tabi minho ölmedi ama. Favorim her zaman minho ydu. #teamminho #teamnewt

Baskı: Labirent: Son İsyan (Labirent, #3)