
Kuşlar da Gitti
yaşar kemal
M
myusufkirtil
28.06.2019
10/10
Kısacık, 79 sayfaya birçok duyguyu anlatan, duygu yoğun bir kitap. Hüzünle, empatiyle, acıma duygusuyla, keyifle okudum. Tüm bu duyguları hissettiren, büyük resmi hayalinizde canlandırmanızı sağlayan mükemmel bir Yaşar Kemal betimlemesini de ayrıca belirtmek gerekir. Çok güzel bir kitap. Bitirdiğimde boğazımda bir düğüm kaldı. Beğendim. Tavsiye ederim.
Baskı: Kuşlar da Gitti