M
myusufkirtil

04.07.2019

8/10

Farklı düşündüren, okurken anlatılan şartları ve ortamı düşününce insanın içini daraltan bir kitap. Büyük aksiyonlar yok. Yavaş yavaş ve gerilimli ilerledi benim için. Keyifle okudum. Tavsiye ederim.

Baskı: Damızlık Kızın Öyküsü