gonca çiftçioğulları
23.09.2019
Konu açısından güzeldi. Buna rağmen beni aman aman çarpmadı. Devamı varmış ama baskısı görünmüyor.
Baskı: Karanlığın Sesi (Gece Gelen Ölüm - 1)