
canan tan
19.05.2015
Piraye benim için farklı bir tarzdı. ♢ ♢ Bu kitabı almamdaki en büyük etken çevremden kaynaklanıyordu. ≧◇≦ Tabi bu çevreden etkilenme ve kitabı alma tam anlamıyla 2 yıl önceydi. İki yıl kitaplığımda resmen süründü. ⊙﹏⊙ Ve okumak istediğim kitaplarımın bitmesi ardından elime alıp da "Artık yeter Yasemin şu kitabı al ve oku!" diyerek başlamıştım. ✵ ✵ Farklı şeyler bekliyordum. ஜ İlk kısımlarıyla, orta kısımları yani anlatmak istediğim geçiş kısımları güzel değildi. Anlatım tarzı beni sarmamıştı ve konu saçma gelmişti aslında bazı şeyler fazlasıyla gerçeklerdi ancak eksiklik fazlasıyla vardi kitapta... ✖ En başta gelen, duygu yoğunluğu eksikti oradaki olaylardan etkilenip duygu harmanisiyle kayıplara karışmamıştım. Sevemedim zaten yazara ait okuduğum ilk kitaptı. ✒ Bilmiyorum çok fazla beğenen ve seven varken, hiç sevmeyenlerde vardı ve bende ortada kaldım. ∪▂∪ Bana göre "Mükemmel" kavramını yansıtmıyor. Mükemmel dediklerime büyük haksızlık olurdu. ◆ ◆ İlk kısımlar fazlasıyla sıkıcıydı. Karakterlerle uyumsuzluk içindeydim. Belki de bu benden kaynaklıydı. ✦ ✦ Yaşayış ,düşünce farklılıkları bakımından da olabilir. Olayın gelişim ve sonuç kısımları Doğu kısmında geçen iki farklı kültür etkisiyle ortaya çıkmış aşkı anlatan bir kitaptı. ❇ ✐ Belki de o aşkı tam hissedememiştim. Sonu hüzünlüydü. Üzücü bir sonla final yapmıştı yazar. ╯︿╰ Yazarın diğer kitaplarını da hiç okumayı düşünmüyorum. Sevemedim. Yazım tarzı,üslubuyla ve kullandığı konular bakımından olabilir. 5 puan da tam adaletli bir seçim gibi duruyordu. ☆ İyi okumalar :l
Baskı: Piraye