canan tan
27.08.2016
Canan Tan'ın en sevdiğim kitabıdır.Çok beğenerek okuduğum ve şiddetle tavsiye ettiğim kitabıdır sever okudum yeri geldi hüzünlendim yeri geldi mutlu oldum her bir sayfasını her bir satırını severek okudum ve 3 günde bitirdim..
Baskı: Piraye