onur ataoğlu
24.11.2019
Japonya' da yaşadığı yıllarda edindiği izlenimleri alaycı yaklaşımıyla okuyucusuyla paylaşmış yazar. Anlatım tarzı yer yer cıvıtsa da okuyucuyu sıkmadan bilgileri aktarma adına güzel bir kitap. Japonya hakkında yeni bilgiler edindim diyebilirim.
Baskı: Japon Ne Yapmış