L
LadyMaria

11.10.2014

6/10

Maalesef hayal kırıklığına uğradığım kitaplardan biri.konusu güzel olmasına rağmen inanılmaz durgun bir kitap.Üzüldüm açıkçası.Gereksiz uzatılmış o kadar çok diyalog vardı ki okurken içimden atlamak geldi.Keşke daha akıcı bir kitap olsaydı.Sanırım yazarı artık takip etmeyeceğim.Okumak istiyorsanız fazla bir şey beklemeyin.

Baskı: Kayıp Dük (Two Dukes of Wyndham #1)