T
thyructus

30.12.2019

6/10

Yazarın niyeti bu değildi belki ama kitabı bir sızlanma, mızmızlanma, şikayet, memnuniyetsizlik günlüğü gibi algıladım. İçime hafakanlar bastı.

Baskı: İçimden Kuşlar Göçüyor