inci aral
30.12.2019
Yazarın niyeti bu değildi belki ama kitabı bir sızlanma, mızmızlanma, şikayet, memnuniyetsizlik günlüğü gibi algıladım. İçime hafakanlar bastı.
Baskı: İçimden Kuşlar Göçüyor