M
metastatic

09.01.2020

7/10

Kemal Tahir'in, Esir Şehir Üçlemesinden sonra okuduğum ilk kitabıydı. Beni Esir Şehir kadar sarmadı kitap. Kitabın ilk bölümü ikinci bölümüne nazaran daha akıcıydı. Neyse KEmal Tahir'e devam.

Baskı: Yorgun Savaşçı