ahmet altan
05.01.2020
Tanrı,Kumandanlar ve Memeler’e kadar gerçekten severek okudum. Ondan sonra ise kitap oldukça rahatsız etmeye başladı. Çakıltaşları’nı okuduğum an yarıda bıraktım. Sanırım bu Ahmet Altan’ı ilk ve son okuyuşum olacak.
Baskı: İçimizde Bir Yer