V
Veganmiya

05.01.2020

3/10

Tanrı,Kumandanlar ve Memeler’e kadar gerçekten severek okudum. Ondan sonra ise kitap oldukça rahatsız etmeye başladı. Çakıltaşları’nı okuduğum an yarıda bıraktım. Sanırım bu Ahmet Altan’ı ilk ve son okuyuşum olacak.

Baskı: İçimizde Bir Yer