william shakespeare, manga shakespeare
12.02.2016
Okuduğum ilk Shakespeare eseri.Çok beğerndim.Bir çırpıda bitiyor zaten.Mutlaka diğerlerini de okuyacağım.Okumanızı tavsiye ederim.
Baskı: Macbeth