mehmet rauf
12.06.2017
Dönemine göre çok iyi bir kitap diyebilirim, eğer psikolojiye ilginiz varsa ve bu kitabın da Türk tarihinde yazılmış ilk psikolojik roman olduğunu varsayarak okursanız kitaptan zevk alabilirsiniz. Tavsiye ederim.
Baskı: Eylül