E
estima

03.03.2020

9/10

Gayet keyifli bir kitaptı. Ferhan'la Helen'in eğlenceli iletişimi hoşuma gitti. Es vermek için okunabilir.

Baskı: Bunun Böyle Olmaması Lazımdı