ata sözütok
03.03.2020
Gayet keyifli bir kitaptı. Ferhan'la Helen'in eğlenceli iletişimi hoşuma gitti. Es vermek için okunabilir.
Baskı: Bunun Böyle Olmaması Lazımdı