laetita colombani
09.01.2021
Çok etkileyici bir kitaptı. Üç kadının hikayesini anlatıyor, üçü de bambaşka hayatlar yaşıyor. Okurken karakterleri anlayabiliyor, empati yapıyorsunuz. Beni en çok Smita'nın hikayesi etkiledi.
Baskı: Saç Örgüsü