E
estima

01.06.2020

6/10

Abartıldığı kadar değil. İyi gidiyordu ama sonunu beğenmedim. Havada kalan çok şey var. O zamanlar için iyi kabul edilmişse bile günümüz polisiyelerinin yanında sönük kalıyor.

Baskı: Sarı Odanın Esrarı