H
hafize

27.06.2013

10/10

her monica kitabı gibi çoook güzeldi... ben keyifle okudum... tarihi aşk romanı okumayı sevenlere hatta sevmeyenlere bile tavsiyemdir :)

Baskı: Tutsak (İskoç Muhafız Alayı, #2)