britainy c. cherry
05.09.2016
Anlatım şeklinden mi bilmiyorum artık dramı fazlasıyla kurgulanmış ve yapay geldi bana. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/08/yeni-yine-yeniden-uc-orta-seker.html#more
Baskı: Geçmişin Kırıkları