
Olasılıksız
adam fawer
Z
zeyneppippek
02.04.2016
5/10
Bu kitabı beğendim ama başlarda çok anlaşılmaz ve sıkıcıydı.Aslında zeka dolu bir kitap ama ben Adam Fawer'ın diğer kitabı EMPATİ' yi daha çok beğendim
Baskı: Olasılıksız

adam fawer
02.04.2016
Bu kitabı beğendim ama başlarda çok anlaşılmaz ve sıkıcıydı.Aslında zeka dolu bir kitap ama ben Adam Fawer'ın diğer kitabı EMPATİ' yi daha çok beğendim
Baskı: Olasılıksız