lev nikolayeviç tolstoy
21.08.2013
Kitap çok ince olmasına rağmen bir çok konuya değinmiş. Okurken her sayfada başka düşüncelere dalarken buldum kendimi. Klasik bir eser olmasına rağmen okumakta zorlanmadım ve de keyifle okudum. Tavsiye ederim.
Baskı: İtiraflarım