ıain reid
04.03.2021
Kitap çok iyi devam ederken sonu itibariyle anlaşılmaz. kafa karıştırıcı. kötü ve zorlama bir final ile geçer not almıyor çünkü kitaplar genellikle sadece sonlarıyla hatırlanır!
Baskı: Her şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum