M
mit1980

09.07.2014

6/10

Seride sevmediğim iki kitaptan biri... Bu kez Harry biraz daha olgun çıkıyor karşımıza ama bu sefer de yaşanan olaylar hiç tatmin edici değil. Hani dilim varsa saçma diyeceğim ama... Özellikle sonu için.

Baskı: Harry Potter ve Melez Prens (Harry Potter, #6)