
Işığım Sensin
jay asher
8/10
Yorum: https://illekitap.blogspot.com/2021/03/jay-asher-isgm-sensin.html ~~~*~~~ "Bazen insanlara ihtiyaçları yerine istedikleri şeyleri vermek de hoş olabiliyor." ~~~*~~~ ~~~*~~~ "İnsanlar istediklerini düşünür. Bu yüzden kabullenmekten başka çare yoktu. Savaşabilirim ama çok yorucu olur. Bunun için üzülebilirim ama o zaman da kendime eziyet etmiş olurum. YA da bunun onların kaybı olduğuna karar verebilirim." ~~~*~~~ ,~~~*~~~ "Buna değdiğimi söylemiştin. Sana inandım." Cevap vermedi. "Beni en çok inciten," dedim. "Senin de buna değmen. Sen önemli olan tek şeyin bu olduğunu anlaya kadar, her zaman çok ağır gelecek." ~~~*~~~
Baskı: Işığım Sensin