F
fsalim54

06.02.2014

4/10

Üç hikayenin bulunduğu kitap da en iyi hikaye açlık sanatçısı idi. Diğer hikayeleri beğenmedim. Her şeye rağmen Kafka'nın üslubu kitabı bitirmeye yetti.

Baskı: Açlık Sanatçısı