N
n.t.ateş

22.10.2015

6/10

Kafka'nın bu eserinde en hoşuma giden; ''Şarkıcı Josephine'' öyküsü oldu. Öykü; dönemin siyasi koşullarını anlatan müthiş bir metafor içeriyor. Kafka'nın bu öyküyü yazdığı tarih ile, o dönem Amanya'da Nasyonal Sosyalist partinin durumunu araştırınca, müthiş benzerlikler buldum. Diğer taraftan, bu öykü haricinde, kitap beni pek sarmadı.

Baskı: Açlık Sanatçısı