Fareler ve İnsanlar
Fareler ve İnsanlar

john steinbeck, yaşar nabi nayır

M
Mcf2hn

29.05.2017

4/10

akıcı bir kitap fakat beğenmedim açıkcası beni etkilemedi,(lennie en sonunda o psikopat kadın yüzünden öldü gitti ona üzüldüm) , karekterlere ısınamadım kitap bana çok yavan geldi , ilk steinbeck kitabımdı gazap üzümlerinide denerim büyük ihtimalle ama bu kitap iyi bir okuma olmadı.

Baskı: Fareler ve İnsanlar