ömer seyfettin
30.08.2011
Ömer Seyfettin'in en sevdiğim öykülerinin içinde olduğu çok güzel bir kitap.Hala kimin elinde görsem alıp tekrar okurum,hiçte sıkılmam.
Baskı: Yüksek Ökçeler