S
Sibel Tiyek

14.04.2021

1/10

Aslında bu kitaba sıfır puan bile vermek istemiyorum ama illa bir puanlama yapmamız gerekiyor. Maalesef kitap baştan aşağı tam bir 'FİYASKO' ydu. Üzülerek 'zamanıma yazık oldu' diyebilirim. :(

Baskı: Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin