
Gece Yarısını Dört Geçe
stephen king
S
Sibel Tiyek
14.04.2021
5/10
4 novelladan oluşan bu kitabın en beğendiğim bölümü 'Umacılar' idi. Onun dışındaki bölümleri pek severek okuyamadım diyebilirim. Diğer ikisine göre 'Kütüphane Polisi'de iyi sayılabilir ama kitap genel olarak KING'ten beklediğim performansı karşıladı diyemem :(
Baskı: Gece Yarısını Dört Geçe