E
Elysion

20.04.2018

9/10

Uzun zaman sonra bir kitabı bitirebilmenin heyecanıyla.. 🙃🤗 494 sayfa #AteşSerisi için oldukça az bir sayfa sayisi. Olaylar dünyalar kişiler derken çabucak bitti. Jada/Dani ile Mac'in arasının düzeldiğini görmek güzel.. son anda bile olsa 🤣 Mac & Barrons cephesinde güzel gelişmeleri okumak keyifliydi. Mac'in olay çıkarımları ve bazı diyaloglar neden kitap okumayi sevdiğimi bir kez daha hatırlattı. _________________________________________ En sevdiğim ve beğendiğim alıntı: 📍"Başkalarını anlamak için onların çektiği acıları çekmek zorunda değilsin. Yarım bir beynin ve istekli bir kalbin varsa çok da zor değil. " Ve yüzümü güldürenlere geciyorum😀 📍"Milenyum demişti. Barrons binlerce yıldır yaşıyordu. Bundan şüphelenmek ayrı bir şeydi, duymak ise bambaşka. Sevgilim binlerce yıllıktı. Ben ise yirmi üç yaşındaydım. Sorunlarımız olmasına şaşırmamak gerekir." 😆 ______________________________________________________ 📍"Büyüyünce Jericho Barrons olmak istiyordum." 😎 Çok severek okuduğum bir seri ve lütfen @artemisyayinlari serinin diğer kitaplarını da çıkartın 🙏 Ben Ateşten Doğan'ı okumakta geç kalmış olsam da bu isteğim serinin sıkı takipçileri için.😆

Baskı: Ateşten Doğan (Dani O'Malley, #3)(Ateş, #8)