namık kemal
29.12.2012
okumak isteyenlere not : Okumayın! Özür dilerim Namıkçığım, ilksin iyisin hoşsun ama edebiyat yapma amacıyla yazılan bir kitabı beğenmek ne mümkün?
Baskı: İntibah