E
estima

11.10.2021

7/10

Kötü diyemem kurguya haksızlık olur ama bazı yerlerinde çok sıkıldım. Tahmin edilemez de değildi. Okunmasa da olur ama neden okudum da diyemem.

Baskı: Yüz Yıllık İtiraf