Telepati (Telepati, #1)
Telepati (Telepati, #1)

leonardo patrignani

G
gizempayal

26.12.2015

4/10

hiç beğenmedim.neden bilmiyorum ama çok eksik ve temeli otumamış gibi geldi bana.bu da kitabı sevmememdeki en büyük nedendi.ilk iki kitabı birlikte almamış olsaydım seriye devam etmezdim.

Baskı: Telepati (Telepati, #1)