stefanie zweig
15.05.2023
Roman güzeldi ama okurken çok yoruldum. Bana fazla uzun geldi.
Baskı: Afrika`nın Hiçbir Yerinde / Bazı İnsanlar Öldükleri Halde Hala Soluk Alırlar