B
Berkan yaren

18.01.2020

8/10

Çok hoşuma giden bir kitap oldu,İstanbul Hatırası kitabından sonra yine aynı karakterlerle farklı cinayetleri konu alması benim açımdan güzeldi çünkü karakterleri çok sevmiştim. Akıcı ve merak ettiren bir kitap,okumanızı tavsiye ederim

Baskı: Beyoğlu'nun En Güzel Abisi