vi keeland
14.08.2017
Boş bir kitap değildi. Çerezlik dediğimiz kitapların bir tık üstündeydi bana göre.Ayrıca keyifli ve eğlenceliydi. Vakit geçirmek için ideal tavsiye ederim.
Baskı: Patron