adam fawer
20.02.2016
Olasılıksızı bu kadar beğendikten sonra empatiyi okumamak olmazdı. Empati çok daha güzel çıktı. İlginç konusu ve sonuna kadar işleyişin bozulmadan ilerlemesi gerçekten çok iyiydi. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan👍🏼
Baskı: Empati