L
Leyla Akdoğan
07.05.2014
10/10
bir kitap ancak bu kadar sürükleyebilir insanı sanki kahramanlarımız değil ben dolaştım o karanlık Vatikan sokaklarında ..diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum...
Baskı: Melekler ve Şeytanlar (Robert Langdon, #1)
