L
Leyla Akdoğan

07.05.2014

10/10

bir kitap ancak bu kadar sürükleyebilir insanı sanki kahramanlarımız değil ben dolaştım o karanlık Vatikan sokaklarında ..diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum...

Baskı: Melekler ve Şeytanlar (Robert Langdon, #1)