dan brown
06.12.2013
kitap çok güzeldi ama diğer kitaplara göre biraz sıkıcıydı sebebi de çok uzun tasvirlere yer verilmiş olması yinede kesimlikle okunmalı.
Baskı: Kayıp Sembol (Robert Langdon, #3)