G
GÜLÇİN

06.12.2013

9/10

kitap çok güzeldi ama diğer kitaplara göre biraz sıkıcıydı sebebi de çok uzun tasvirlere yer verilmiş olması yinede kesimlikle okunmalı.

Baskı: Kayıp Sembol (Robert Langdon, #3)