10/10

Robert Langdon serisini sevdiğimi söylemiştim zaten.Okuyan arkadaşlarım güzel bir kitap olduğunu söylüyorlar.Dan Brown'un beni bu kitapta hayal kırıklığına uğratacağını düşünmüyorum.Bakalım..Okuyup göreceğiz.:)

Baskı: Kayıp Sembol (Robert Langdon, #3)