
Kayıp Sembol (Robert Langdon, #3)
dan brown
N
nevermindnirvana
24.05.2014
10/10
Robert Langdon serisini sevdiğimi söylemiştim zaten.Okuyan arkadaşlarım güzel bir kitap olduğunu söylüyorlar.Dan Brown'un beni bu kitapta hayal kırıklığına uğratacağını düşünmüyorum.Bakalım..Okuyup göreceğiz.:)
Baskı: Kayıp Sembol (Robert Langdon, #3)