
Cimri
molière
S
selenabali
19.07.2014
6/10
Şahsen kitap benim hoşuma gitti. Romeo ve Julyet kadar iç karatıcı değildi. Sonunda intihar etmediler. Dram yoktu. Mutlu bitti. Hemencicik bitiriverdim. Güzeldi.
Baskı: Cimri

molière
19.07.2014
Şahsen kitap benim hoşuma gitti. Romeo ve Julyet kadar iç karatıcı değildi. Sonunda intihar etmediler. Dram yoktu. Mutlu bitti. Hemencicik bitiriverdim. Güzeldi.
Baskı: Cimri