L
Lady_Avy

09.11.2012

9/10

Okurken gecenin 3'ünde kahkalarımla bütün evi ayağa kaldırmıştım. Julia Quinn ile tanıştığım kitaptır. :) Tabiki devam kitaplarınıda büyük bir keyifle okudum. :) Kadın karakterin diğer romanların aksine kusursuz olmaması, hatta klasik anlamda güzel bir kadın olmaması çok hoşuma gitmişti. Adamın ise aksina taş gibi oluşu :) aahhahah çok eğlenceli bir kitap ya okuyun mutlaka :)

Baskı: Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü (Bevelstoke, #1)