L
Lady_Avy

09.11.2012

10/10

Connor, connor ben hayatımda bu kadar odun bir adam tanımadım yahu :) Kızda bir o kadar saf anlatılmaz kelimelerle, sonlarına doğru cidden duygulandığım ama çoğunlukla gülerek okuduğum bir kitap. Tavsiye ederim efenim :) Serinin son kitabı olduğunu belirtmek isterim bu arada önce alıp bunu okumayın sakın 1-GELİN 2-DÜĞÜN Sevgilerle,

Baskı: Düğün (Lairds' Fiancées, #2)