
Katalonya'ya Selam
george orwell
O
ortasekerli
25.07.2012
6/10
yazarın bu kitabını okumak bana zor geldi.ilerleyemedim bir türlü..tasfirler,betimlemeler uzun,anlatım ağır.sadece tarih kitapları severiyseniz tavsiye edebilirim.
Baskı: Katalonya'ya Selam