Katalonya'ya Selam
Katalonya'ya Selam

george orwell

O
ortasekerli

25.07.2012

6/10

yazarın bu kitabını okumak bana zor geldi.ilerleyemedim bir türlü..tasfirler,betimlemeler uzun,anlatım ağır.sadece tarih kitapları severiyseniz tavsiye edebilirim.

Baskı: Katalonya'ya Selam